Tiulu ciag dalszy...

Wiem, wiem, obiecałam post ...jak uszyć spódnice tiulową :) Zapewniam , że  już się robi. Chce w miarę dokładnie go przygotować, aby się do...

Wiem, wiem, obiecałam post ...jak uszyć spódnice tiulową :)
Zapewniam , że  już się robi. Chce w miarę dokładnie go przygotować, aby się do czegoś przydał.
Przyznam, że okres karnawałowo-studniówkowy trochę to spowolnił ale jest już wszystko na dobrej drodze.

Dziś zaprezentuje, częściowo to co z tiulu udało mi się kiedyś udokumentować. Potraktujmy to jako wstęp do postu instruktażowego.

Jest tu kilka spódnic i sukienki z tiulu typowego dla spódnic tiulowych, spódnica i sukienka ze sztywnego tiulu i tiul elastyczny.


Tak więc od lewej : jasny beż, mięta, jasny szary i brzoskwinia
Spódnice mają po 9 warstw tiulu, szyte na pasku i z prawie kloszową podszewką.


Już wczesniej prezentowana spódnica tiulowa w kolorze różu, szyta identycznie jak te wyżej.


Sukienka z tiulowym dołem i koronkową górą, spód góry szyty na zasadzie gorsetu, całość w kolorze intensywnej czerwieni.


Sukienka o podobnym kroju jak czerwona, tu kolorek atramentowy (na zdjęciu wyszedł na bardzo intensywny, w rzeczywistości bardziej spokojny)


W tej sukience i spódnicy wykorzystałam tiul sztywny.
Sukienka miała być stercząca i dwuwarstwowa z lamówką na brzegach. Uszyta z dwóch warstw tiulu o rożnej długości.


Spódnica z tiulu elastycznego,
W tych spódnicach tiul kroiłam na bazie koła z zapasem na marszczenie.
Uszyta z 3 warstw tiulu. Wersja spokojniejsza, nie tak bardzo napuszona i stercząca.


I jeszcze jedna wariacja na temat spódnicy tiulowej.
Do jej uszycia wykorzystałam dwa kolory biel i czerń, Cały spód uszyłam z kilku warstw białego tiulu na wierzchu dałam tylko 1 warstwę czarnego.
To chyba moja ulubiona wersja :)

Mam nadzieję, że któraś wersja z prezentowanych modeli przypadła Wam do gustu.
I tak jak obiecałam, już wkrótce post "Jak uszyć spódnice tiulową" oczywiście na mój sposób :)

Zapomniałam dodać :)  na zdjęciach jest moja córka :D

You Might Also Like

55 komentarze

  1. Witam ile kosztuje u pani uszycie spódnicy (czarna z lamówką na zdjęciu obok przepięknej sukienki)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, czy czerwona tiulowa sukienka jest na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Czy można zamówić taką sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, czas oczekiwania jakies 3 tygodnie, ale teraz w nadchodzacym miesiącu dopiero po 26 lipca, bo niedługo wyjeżdżam na urlop.

      Usuń
  4. Ta spódniczka ze sztywnego tiulu <3 szyta z koła? Albo można prosić tutorial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to są prostokątne długie pasy, ułożone w zakładki.

      Usuń
  5. Szanowna Pani, czy tutorial dotyczy spódniczki takiej jak na pierwszych dwóch zdjęciach? Zależy mi na uniknięciu efektu bezy i podnoszenia się na biodrach, za gumką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są uszyte podobnie, z prostokątów, ale ja nie używam gumki, tylko wszywam tiul w pasek, nie wiem jaki będzie efekt przy gumie.

    OdpowiedzUsuń
  7. czy istnieje możliwość uszycia sukienki takiej jak na zdjęciu trzecim od dołu tej kremowej tylko w kolorze czerwonym i czarnym paeczku z czarną kokardką? i ile kosztowała by mnie taka sukienka w rozmiarze 38. sikorka-aga@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie. Pięknie wychodzą Pani te spódnice, byłabym zainteresowana złożeniem zamówienia. Proszę podać wszelkie szczegóły cenę, czas realizacji, wysyłka. beata_krawczyk@onet.eu
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam była bym zainteresowana złożeniem zamówienia prosze wysłac na meila dyta123@wp.pl jaka cena i czas oczekiwania

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, jestem zainteresowana zamówieniem spódnicy z pierwszego zdjęcia. Bardzo proszę o podanie ceny i czy zdąży pani na 28 sierpnia. Jestem z okolic Krakowa. Bardzo mi zależy na szybkiej odpowiedzi. Mój email: mirage0501@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, jestem zainteresowana złożeniem zamówienia na sukienkę. Proszę o szybki kontakt katarzynag789@gmail.com
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. witam, prosze o kontakt w sprawie sukienki z tiulu na manin50@wp.pl.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam prosze o kontakt w sprawie spodniczek z tiulu.
    magda1401-88@o2.pl
    Cena za damska i dla dziecka
    Czas oczekiwania
    Potrzebne na 12.09 wiem ze pozno sie obudzilam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam prosze o kontakt w sprawie spodniczek z tiulu.
    magda1401-88@o2.pl
    Cena za damska i dla dziecka
    Czas oczekiwania
    Potrzebne na 12.09 wiem ze pozno sie obudzilam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam jestem zainteresowana ta czerwona sukienka czy jest mozliwosc zamowienia na miare i jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam proszę o kontakt jestem zainteresowana sukienką malwa-s@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam byłabym zainteresowana sukienka niebieską z dołem tiulem, jaki koszt? i czas realizacji? prosze o odp gosia.piotrowicz5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam jestem zainteresowana sukienka w kolorze atramentowym;) prosze o kontakt mati216ku@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo proszę o przesłanie mi cenniku, jestem zainteresowana sukienkami, aniguz5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt pod adresem nioushop@gmail.com

      Usuń
  22. Poprosze o kontakt pod adresem paulina.0604@wp. Jestem zainteresowana pani sukienki :-) Potrzebuję dodatkowych informacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt pod adresem nioushop@gmail.com

      Usuń
  23. Witam ile kosztowała by taka sukienka czarna dla dziewczynki na 140, model taki jak ta czerwona sukienka .Dziękuję i proszę o odp. marzena1976021@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt pod adresem nioushop@gmail.com

      Usuń
  24. Dzień dobry nie długo idę na weselę ile by kosztowała sukienka na piątym zdjęciu obok czarnej ?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt pod adresem nioushop@gmail.com

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt pod adresem nioushop@gmail.com

      Usuń
  26. Witam il by kosztowala sukienka czerwona?prosze o kontakt paulina.uscilowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam :) bardzo podobają mi się Pani prace ;) szczególnie urzekła mnie ta czerwona sukienka. Mam pytanie - co jest potrzebne do uszycia takiej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Koronka, 7 metrów tiulu,podszewka na spód i górę, fiszbiny, i tkanina na gorset, zamek kryty

      Usuń
  28. Witam
    jaki jest koszt uszycia spódnicy przez Panią (taki fason jak tej w kolorze różu)? reniferek7@o2.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć mam mały problem z dobieraniem koloru na spódnicę tiulową i bluzeczkę - oczywiście będzie mi to krawcowa szyć.Czy pomożesz mi dopasować kolor do pomarańczowych sandałów na wysokiej koturnie koloru piasku z brązowym paskiem na kostce.Myślałam żeby spódniczka była koloru czarnego a bluzeczka czerwonego no i oczywiście buty pomarańczowe :( anie kupie butów bo te są tak wygodne, że szkoda trzymać je w pudełku.Proszę o jaka wskazówki i jakieś inne przykłady zgranych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może cała żółta taka cytrynowa...

      Usuń
    2. Tak na moje oko, raczej górę dobierała bym w odcieniach takich jak buty, bo i tak jest tu dużo kolorów, zasada jest taka, żeby nie przedobrzyć to poruszać się w trzech kolorach, jak buty są pomarańczowe z beżem, spódnica ma być czarna to wybierałabym raczej w tonacjach pomarańcz, morela, brzoskwinia
      Pozdrawiam

      Usuń
  30. Dziękuje za pomoc w dobraniu kolorów.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakiego materiały używa Pani na podszewkę i pasek? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jako podszewke wszywam, satynę, albo atłasową podszewke, z paskami jest róznie, ale wykorzystuje często gruba satynę lub bawege.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam. W jakiej cenie są spódnice z tiulu? Proszę o kontakt bmlupa@gmail.com dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam. W jakiej cenie są spódnice z tiulu? Proszę o kontakt bmlupa@gmail.com dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka z tiulowym dołem i koronkową górą, spód góry szyty na zasadzie gorsetu, całość w kolorze intensywnej czerwieni.
    Proszę o informację dotyczącą kosztu +/-
    kamila.piwo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam, ile kosztuje uszycie spódnicy z tiulu? Są piękne.Prosze o maila nasekaja@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam,proszę o orientacyjną cenę czarnej spódniczki z tiulu z lamówką na brzegach ?
    magdalenak156@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzień dobry! Interesuje mnie jak zrobić tiulową spódnice taką jak ta czarna z lamówka. Czy będzie tutorial jak zrobić taką spódnicę?;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam serdecznie, ile kosztowało by uszycie sukienki czerwonej (koronka tiul) na rozmiar 36(S) i dla córeczki rozmiar 92?
    Proszę o wiadomość na monika90.16@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam,ile kosztowało by uszycie spódnicy tiulowej rozmiar s? Proszę o kontakt na asial544@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam,

    Uprzejmie prosze o kontakt w sprawie tiulowej sukienki ( 2 kolory - wersjz biel/czern ) 165 cm,talia 73 cm dlugosc 3/4 ( polowa lydki) termin koniec lipca. Prosze o info : j.dolska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam. Czy może Pani uszyć sukienkę taka jak ta czerwona. Proszę o kontakt edyta.paprocka@op.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu