Sukienka koktajlowa cz. 2

Uwielbiam szyć sukienki, a zwłaszcza takie. Nie przeczę, sukienki do noszenia na co dzień, szyje, choćby dla siebie i też uwielbiam, ale tak...

Uwielbiam szyć sukienki, a zwłaszcza takie. Nie przeczę, sukienki do noszenia na co dzień, szyje, choćby dla siebie i też uwielbiam, ale takie niecodzienne to dla mnie jak smaczny kawałek tortu. Ekscytuje się w trakcie, bo nie trzymam się sztywno zasad, form lub innych ograniczeń. Puszczam wodze fantazji i powoli je realizuje. Nigdy nie wiem jaki będzie efekt końcowy i co jeszcze po drodze dodam, wiec tym bardziej jest to ciekawsze. To co umieściłam na zdjęciach poniżej to efekt ostatnich moich poczynań. Z lepszym lub gorszym efektem, w niektórych na pewno już bym coś zmieniła, ale nie szkodzi w następnych zrealizować nowe pomysły.
Mam nadzieje, że coś wpadnie Wam w oko, może niektóre z Was wykorzystają jakieś elementy szyjąc coś dla siebie.

za modelkę posłużyła mi córka :)

1. SUKIENKA Z GORSETOWA GÓRĄ, DÓŁ Z TAFTY I TIULU
   (moja ulubiona)



 

2. SUKIENKA Z TIULOWYM DOŁEM WYKOŃCZONYM LAMÓWKĄ I GIPIUROWĄ GÓRĄ
    NA GORSECIE


3. PROSTA, SUKIENKA GORSETOWA Z MARSZCZONYM DOŁEM

4.SUKIENKA Z ASYMETRYCZNYMI FALBANAMI I DRAPOWANIEM


5.SUKIENKA Z SZYFONU, GORSET I ASYMETRYCZNY DÓŁ


6.SUKIENKA Z KORONKI (KOLOR MALINOWY)


7. SUKIENKA Z TIULOWYM DOŁEM I KORONKOWĄ GÓRĄ (GORSET)


W głowie mam już kolejne pomysły, po urlopie wracam do pracy i ich realizacji
Mam nadzieje, że coś przypadło Wam do gustu, życzę udanych wakacji i wypoczynku.

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Piękne sukienki. Takie nieco bajkowe, z odrobiną romantyzmu, ale też i z kobiecym pazurem. Pięknie dopasowane do sylwetki, świetnie odszyte. Uszycie dobrze leżącej góry gorsetowej to spore wyzwanie. Szczerze podziwiam! Malinowa, koronkowa sukienka wygląda uroczo!!! I mimi, że to nie moja bajka to nie pozostaje nic innego jak się zachwycać kunsztem wykonania i fantastyczną prezentacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Takie sukienki to rzeczywiście bardzo smaczny kawałeczek tortu i to z wisienką :-) Jakbym ja miała iść na jakiś bal i mogła przywdziać jedną z Twoich kreacji, to byłaby piątka ! :) Miętowa, zwiewna , lekka, piękna ! Aczkolwiek powiem szczerze, że wybór byłby dość trudny, bo naprawdę wszystkie są zjawiskowe.

    Szyjesz taakie piękne rzeczy Beatko! I tak różnorodne. Aż miło popodglądać kogoś o takim fachu! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Natalio, może nie zabrzmi to skromnie, ale jestem szczęściarą, bo nie dość, że kocham szycie, to jeszcze mi to całkiem nieźle wychodzi.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wowowow! Piękna modelka, cudne sukienki i soczysta sceneria, miło popatrzeć:) Pobuszowałabym w Twojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu widzę córkę :D jak przyjeżdża po jakimś czasie do domu i od razu biegnie do wieszaka, gdzie wiszą wszystkie nowości, stoi i przerzuca, a później pytanie...mamo, mogę zabrać tą...i tą...tą też :) ?

      Usuń
  4. Twoje sukienki są zjawiskowe! Jestem Twoją wielką i wierną fanką :D. Swoją weselną tiulówkę uszyłam, inspirując się właśnie Twoimi sukienkami i nie zawaham się zrobić tego ponownie, jeśli przyjdzie taka potrzeba! Dzięki, że tworzysz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję !!! Aż łezka zakręciła mi się w oku, bardzo dziękuję :)

      Usuń
  5. Trudno od nich oderwać wzrok są przepiękne i bajeczne, można oglądać w nieskończoność.
    Pozdrawiam serdecznie Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anettko, szkoda tylko, że takich zamków nie ma u mnie w pobliżu :)
      przy których Ty robisz zdjęcia...ach bo zawsze mamy problem gdzie by ty pojechać.
      Pozdrawiam Serdecznie :)
      p.s. co prawda mieszkam na drugim końcu Polski, ale po Twoich zdjęciach w Mosznej, jeszcze pod koniec sierpnia planujemy wycieczkę, więc może zahaczymy o ten zamek :)

      Usuń
  6. O rany, nie wiem na czym skupić wzrok :D Wszystkie przepiękne, ale najbardziej urzekła mnie ta chabrowa, druga w kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja sukienek, córka jest chyba przeszczesliwa ze ma taką zdolną mamę która tworzy arcydzieła szyciowe!!! Beatka jesteś niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwia, córka jak przyjeżdża ma niespodzianki w szafie, ale i tak mi ciągle coś wymyśla :D
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Pięknie są efekty ostatnich Twoich poczynań :) Kiecki ekstra, modelka piękna! A ja jeszcze nigdy nie odważyłam się uszyć sukienki gorsetowej , mam obawy że gorset nie będzie ładnie leżał na sylwetce, szczególnie przy większym biuście :( Gorsety to już wyższy poziom szycia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziekuję :) Po tylu latach szycia, podejmuję sie prawie każdej rzeczy, nie szyje jedynie strojów kąpielowych i bielizny a i męskiej odzieży (kiedys szyłam, ale nie przepadam) czasami dla syna, wolę damską odzież, jest ciekawsza. Ja chyba w gorset też bym się już nie wbiła, ale córka uwielbia takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są piękne <3 nie wiem co napisać.. :D ta miętowa to mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Są przepiękne, moze kiedyś uda mi sie stworzyc podobne cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wytrwałych świat należy, ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć i w końcu wyjdzie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Wszystkie wyglądają prześlicznie, w moim guście zdecydowanie najbardziej jest granatowa z gipiurą przy dekolcie (#2) i malinowa #6:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają, lubię takie kiecuszki szyć, daja dużo możliwości
      pozdrawiam :)

      Usuń

Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu