Melanżowy zimowy płaszcz

Oj, jak ja  marzyłam o takim płaszczu. Zapytacie...to czemu do tej pory nie uszyłam ? No, sama nie wiem, albo brakowało czasu, albo zawsze b...

Oj, jak ja  marzyłam o takim płaszczu. Zapytacie...to czemu do tej pory nie uszyłam ? No, sama nie wiem, albo brakowało czasu, albo zawsze były inne zaprzątające moją głowę pomysły, może dlatego.  Pierwsza wersja miała być z obszernym kapturem, bo niestety czapek nie noszę :) ale kiedy przyszedł materiał jak już miałam zabierać się do krojenia pomyślałam, że jednak pójdę w minimalistyczną klasykę. Uszyję prosty płaszcz, bez klap, z kieszeniami na wierzchu...i tu już nie miałam wątpliwości. Samo szycie, to czysta przyjemność, zero komplikacji. Uszyłam bez ocieplenia, bo tkanina a raczej  DZIANINA WEŁNIANA
jest gruba. Szyło się przyjemnie,  tak się postarałam, że do kompletu uszyłam prostą spódnicę, która świetnie prezentuje się z płaszczem. Tu na zdjęciu zestawiłam ją z biała bluzką, ale kapitalnie pasuje mi do czarnych swetrów. Wydaje mi się, że całość prezentuje się przyzwoicie, mnie bynajmniej bardzo się podoba takie zestawienie.

Wykroje jakie wykorzystałam to:
*płaszcz- przerobiony wykrój 101 z Burdy 4/2004
*spódnica- wykrój 117 Burda 2/2012

Zdjęcia jak to u mnie już bywa robiłam sama, ale nie obyło się bez przygód. No jak taka paniusia w bucikach na obcasie, może bezkarnie śmigać po oblodzonej nawierzchni...a no nie może :D
(zdj. ostatnie)








na zdjęciu widać moment upadku, zanim aparat cyknął kolejne zdjęcie zdążyłam się pozbierać :D mam nadzieje, że nikt tego nie widział :)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Nikt nie widział. Tylko pół internetu :D. Ale dzięki temu można przynajmniej powiedzieć, że płaszcz w ruchu prezentuje się nienagannie, co świadczy tylko i wyłącznie o Twoim kunszcie. Bardzo mi się podoba, a już najbardziej to chyba właśnie w zestawie z tą spódnicą. Miałaś nosa, nie powiem. Też tak sobie myślę, że z czarną górą będzie wyglądać bardzo dobrze, bo już czarne rękawiczki i buty dają przedsmak tego doskonałego połączenia. Jest pięknie :).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, w internecie mogą oglądać, bo na zdjęciach nie widać najlepszego, no i brak efektów dźwiekowych :D
      Ciszę się, że płaszcz i spódnica przypadła Ci do gustu, powiem szczerze, że bluzke nałożyłam do zdjęć, żeby była tak "ą" "ę" ale zawsze noszę sweterki, bo jest praktyczniej.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Pięknie szyjesz.Ze smakiem kupujesz tkaniny i dobierasz fasony. Bardzo bym tak chciała. Na razie czytam Twojego bloga i chyba zacznę, chociaż najpierw od ubranek dla wnuczki. Muszę też kupić overlocka. Pozdrawiam. Zofia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Zosiu, nie martw się, najważniejsze, że są chęci, zacznij a później już będzie łatwiej, a szycie dla wnusi to czysta przyjemność, zobaczysz jaka będzie z tego satysfakcja.
      Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. To nie przygoda z upadkiem, ja widzę precyzyjne ćwiczenia na śniegu, które pomagają utrzymać nienaganną sylwetkę, a że płaszcz perfekcyjnie uszyty to nadaje się nawet do ćwiczeń. Tym razem to już brak mi słów, tak to wszystko piękne, że pęknę z zazdrości, pociesza mnie tylko fakt, że wczoraj zamówiłam u Natana, coś podobnego na płaszczyk. Podziwiam Beatko rewelacyjny zestaw. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anettko, ale rozbawiłaś mnie swoim komentarzem, "precyzyjne ćwiczenia" :)))
      Cieszę się, że nie skończyło się jakimś rozdarciem :) bo było by juz po zdjęciach.
      Ja już od dawna chciałam taki prosty , melanżowy płaszcz, ogólnie jestem straszna fanką melanży. Czekam na Twoje cuda :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Wow, ale pięknie i elegancko. W całym zestawie prezentujesz się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny płaszczyk, świetnie w nim wygladasz a w zestawieniu ze spódnicą i białą bluzeczką stylizacja rewelacyjna ;-) Zdjęcia jak zawsze świetne, nawet upadki zaliczasz z gracją :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O... :) dziękuję bardzo, fotki na wesoło :)
      Bardzo dziekuję za komentarz, ciesze się, że płaszcz Ci się podoba, no i całość :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Świetny płaszcz! Krój, kolorystyka, fason i tkanina! Spódnica także, a jakże ;) :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu